Snart födelsedag

Egentligen har jag slutat att fylla år.. men eftersom
alla envisas med att jag faktiskt fyller år om några veckor
så tänkte jag tala om för världen att jag skulle vilja ha
en födelsedagspresent av er.. av världen alltså.

ett Wii Fit. det vill jag ha.
Får jag det inte, ja då köper jag det själv.
Svårare än så är det inte :-)

hejdå!


Lämna ett avtryck
Postat av: Jenny

Hejsan! Hoppas du har haft en toppenjul, tråkigt att vardagen kommer tillbaka så fort bara. Imorgon åker vi tillbaka till stan, T ska bygga lite på huset och vill hinna det innan jobbet börjar. Kram kram från oss!

Postat av: Kattis

Försökte mej på att spela Guitar Hero när jag var å hälsade på hos äldsta sonen och hans tjej. Jag skämde ut mej totalt,fast det var läskigt ändå vad jag vart sugen på en X-box å då måste man ju ha platt-TV...... Nää det är nog bättre å lägga pengarna på en pejl elller nåt till Svante!

2008-12-29 @ 21:48:31
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback