Ett skepp kommer lastat..

Äntligen äntligen landade mina nya ridbrallor hos mig!
Att jag har längtat, jo tack! med tanke på att de brallorna jag
för tillfället använder är i strl 170(!!!!) och har hål på diverse ställen
så var dessa nya bruna mjuka brallor hemskt välkomna!
Så äntligen kan jag strutta runt på hästen utan att behöva tänka på
om alla mina obehagliga hål flashas ut för hela ridhuset.

Den där intresseflaggan är väl såklart i topp som vanligt?

Brallorna är inköpta hos
Hööks 


Lämna ett avtryck
Postat av: ingela

Vad bra att det hittade rätt, frimärkena var gamla rackare som jag hittade i en låda men som tur är så är det ju inget bästföredatum på sånadär. Kanske hunden blev lite gla´också för skivan :)

Postat av: Nina

men naj, rider du sofi? Har en aning om att du gjorde det förut, men har du börjat igen? Jag är avis, har alltid velat det jag också. Men här borta hos mig är det bra iaf :) livet leker och skolan likaså, tro det eller ej, haha. Hur är det med dig?

2008-02-15 @ 18:35:01
URL: http://ninanajn.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback