Greysdax!

Just hemkommen från MB och löpbandet.
Det var obehagligt mkt folk i strykehallen, så jag skippade det.
Körde lite styrka på egen hand i damernas omklädningsrum istället.
Det finns faktiskt mkt man kan göra utan att behöva lösa vikter :)

Hemkommen, som sagt. Lagomt till Greys.. (otippat, eller hur?)

jag känner mig 500kg lättare & nu är jag värd en dusch och sen
soffchill tills greys är slut!

Trevlig Greys-kväll på er!

/S


Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Trevlig Greys-kväll på dej också :-)
(skrivet i en reklampaus....)

Postat av: mickis

och imorgon börjar private practice :) kan du inte lägga upp en bild på din nya frilla? :P

2008-02-27 @ 21:50:53
Postat av: Sofi H

re mickis:
Jodå, nog kan jag göra det alltid. Fast det får bli senare :P

2008-02-27 @ 21:57:11
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja, Joakim Roos kurs var grym! Han undervisar ju ingen annan skola i Sverige och en kurs med honom kostar ca50 000kr/dag!!

Nä, att flytta ett tag var mest bara skoj, förutom att vi bodde i ghettot och att det alltid luktade prutt ute:P

Svårt att hinna ha tid för en hund när man går den utbildningen dock, vissa dagar går man 12h i sträck.. Men det går ju, man har ju oftast en timmas lunch så man hinner ju hem och ut kanske.

För att få va handledare utan en väldig massa tjafs ska frisören vara medlem i SFF, ha handledarutbildning och ha gesällbrev. Men sånt brukar ordna sig.

Ja, det värsta är ju som sagt flytt(var man kan tänka sig bo) och att få tag i pengarna. Hmm.. det lät ju inge bra, drygt att gå arbetslös ju.:/ Det är typ det drygaste i världen.

Ja visst var den;)

2008-02-27 @ 23:22:11
URL: http://create.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback