Hemkommen

Det där med att pimpla gick ju i kras, då det var så mkt
vatten på isen att man nästan kunde simma där.
Tog på mig längdskidorna istället och drog en repa över myrarna
till grannsjön. (blev dock inget fiske, endast skidåkning)

Amigo är inte i någon vidare form så det blir nog hårdträning from i morgon
för att få upp kondisen och välmåendet ytterligare.
Skidorna fick följa med hem så i morgonbitti ligger en runda runt elljusspåret
på schemat.. Att jobba halvtid är inte så pjåkigt alla gånger, skönt att kunna
ta vara på dagarna lite bättre än vad jag kunnat tidigare. Dock känns det väl
inte lika skönt i kassan men vi överlever ju :-)

På tal om former så kan jag tala om att Coda är i fin form & det enda som
behövs på den hunden är lite hull. Magsjukan tog verkligen hårt på kroppen
och han har varit som ett vandrade skelett. Nu är bra mkt bättre och det
känns jäkligt bra!

Ja ja, bilder kommer sen.. har faktiskt kommit ihåg EFIT
Nu ska jag göra middag till mig själv eftersom P är i Hörnefors och kickar ass
på IB planen. (Jag håller iaf tummar & tår för det)

Tjing!

Ps. Jag vill hälsa TACK till min mor, för den härliga underhållningen på myran idag.
Tack! du är grym.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Jäklar å, men det går se på nätet -> http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=277327&itemId=

Blondinbella är ju som hon vart, men Stina-Lee gillar jag :)

Postat av: Mor

Var så god! Du får ganska säkert mer underhållning här på vårkanten. Det blir nog många turer, om nu all utrustning håller vill säga ;-)

2008-02-18 @ 16:52:19
Postat av: Doris Eriksson

Hej Sofi!
Hoppas allt bra med dig? Såg att du börjat halvtid nu, varför det?
Arbetsbrist eller är du kanske inte så pigg??
Här är jag åter utan jobb igen, men hoppas det ska lösa sig snart igen!
Kram

2008-02-19 @ 09:38:07
URL: http://avasaxaskennel.se
Postat av: skogstokig

Varför har du inte skrivit nåt idag? =P

2008-02-19 @ 12:32:33
URL: http://skogstokig.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback