Jag & väckarklockan

Jag är mycket väl medveten om att intressesnigeln ofta susar
förbi här i bloggen.. Men jag skriver ändå ;-)

Jag är grymt kass på det här med väckarklockor & idag har jag
nog tagit död på mitt stora problem!
Jag knappade vackert in väckartiden på min mobil igår & satte
igång larmet. Somnade och vaknade för 20min sen, av mig själv.
Jag borde ha varit uppe för en timme sen, men eftersom jag är
så klok och sätter igång ett befintligt larm med repetitions regel på
FREDAGAR så äre väl klart som korvspad att det inte ringer en tisdag..
Jag vara korkboll.

Nu ska jag ut med vovvsingar i solet,

tjing

Vad gör ni idag? (Ge mig lite kommentarer nu)

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback