Ljusare tider, blondare tider..

Det känns lite som att våren är på väg... fast det bara är februari.
Efter min promenix med dogsen i solen kan jag bara konstatera det.
VÅREN ÄR PÅ VÄG!

Såhär i ljusare tider blir det oxå blondare tider.. för väldigt många.
I år satsar även jag på en blond kalufs... sitter just nu med en hätta
på skallen i ett tappert andra försök till några slingor.

Trevlig dag på er, snart ska jag iväg på jobbet. tjiing


Lämna ett avtryck
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

Postat av: Jessica

Ja det tror jag säkert! Men i Storuman hade dom inte råd med den riktiga instruktören så dom skickade iväg två äldre kvinnor på kurs i Afrikansk dans, så nu är det dom som håller i kursen för oss:P Tyvär ingen direkt höjdare! Men jag tror säkert att det är skitskoj om man får göra det på riktigt!

2008-02-26 @ 15:26:00
URL: http://create.blogg
Postat av: Jessica

Okej, vilken tur ni har!

Oh, då har du inte dansat i Storuman! Här gör man lerkrukan, lejonkungen osv. Tanterna har lätt kommit på ALLT själv:P

Tänker du plugga till frisör?
Tyvär så är väl skolan i Övik en av dom dyrare.. men man tjänar väl igen det på att man bara går i ett halvår och sen ger sig ut som lärling och får LITE betalt. Superbra skola annars, men man har ju inget att jämföra med iofs. Jag är då nöjd. Övik däremot är väl inte världens roligaste stad:P Men lite bättre än storuman iaf:P

Om man vill gå någonstans exklusivare så är det ju bara att söka Toni & Guy i Sthlm eller Gtb. Där får man gå som lärling och får alltså betalt medan man lär sig. Sökte dit först och kom in på intervju iaf men ville inte dra till Sthlm.

2008-02-26 @ 16:28:45
URL: http://create.blogg
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-02-26 @ 20:25:10
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback