löpband & styrka står på schemat

Idag är träningarnas dag känner jag.
Har aldrig vart så pepp som just NU, just idag.

Jag har inte tränat styrka på väldigt länge & idag känner
mig, trots peppen, galet omotiverad till att simma.
Det blir lite uppvärmning på löpbandet för att sedan köra
igenom överkroppen istället.  pepp? jo du.

I morgon bitti hade jag tänkt mig upp tidigt och dra repa
på löpbandet & i brunhetsmaskinen. Måste förebygga ev röd hud i afrika ;)

Jag har en känsla av att jag har nya läsare i bloggen,
Visa er, jag gillar kommentarer.

Mannen står vid spisen och snart är det dags för mat.
Har jag glömt berätta att jag har planetens bästa man?
Well, han är bäst iaf ;-)

Mannen <3

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback