Plocka bort mina saxar!

Jag ber någon, plocka bort mina saxar!

Jag kan helt enkelt inte låta dem vara just nu.. Jag är besatt..
Jag hoppas jag har lite insikt själv om när jag ska sluta klippa,
annars kommer jag lätt bli en nakenhuvudsofi...

Fast jag tror inte att jag ser helt knäpp ut iaf :-)

Även om det nu skulle göra det, så växer det ju faktiskt ut igen.
Vilket skulle mig en ny chans !

God Natt folket!

Lämna ett avtryck
Postat av: Jessica

Oh, vi gjorde också lilla och stora gayan så allt kanske inte va påhittat:P

Okej, skoj! Om jag ska va ärlig så tror jag inte att det spelar så stor roll vars man går bara man blir berättigad gesällen, för på skolan lär man sig ju bara grunderna. Efter skolan börjar ju det riktiga, så lärlingssalong är ju det viktigaste! Men skolan i Övik är ju känd neröver för att va en skitbra skola, riktig bra lärare är det ju dessutom. Dessutom får man ju ha lektion med Joakim Roos som är en av världens mest meriterade frisörer inom tävlingsfrisyrer. Det var sjukt kul och en superbra träning. Har ju bilder på frisyren vi gjorde med han i början av min blogg.

Ja, tokig är nog lätt att bli. Satt uppe många nätter och letade åt varenda utbildning som fanns och satt och jämförde.:P Finns sjukt många.

Har du tänkt flytta när du är utbildad då eller ska du försöka hitta lärlingsplats där du bor?

Ja jag vet, het som få är han;P

God natt!

Postat av: Nadja

Tackar, tackar:) Här är allt bara bra, men är less på snön:/ Hur är det själv då?:)

2008-02-27 @ 10:32:40
URL: http://nadjaerixon.blogg.se
Postat av: Nadja

Just nu går jag skola, fast ändå inte. Ska läsa färdigt en kurs, men har möjlighet att läsa den på "distans" ungefär... så jag ska väl börja jobba hade jag tänkt efter praktiken (v.17)...Hoppas det finns mycket jobb i vår så jag får upp föräldrapenningen lite, då kanske jag slipper pressa mig själv att jobba så mycket i sommar när man är stor o fet:P Vad gör du själv nuförtiden då? Visst bor du i Dorotea än? Det är så sällan man ser dig:)

2008-02-27 @ 14:33:57
URL: http://nadjaerixon.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe, illa!

2008-02-27 @ 14:43:34
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-27 @ 15:43:13
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback