sol & tradera

Usch, jag klev inte alls upp så tidigt som jag hade planerat.
Jag vet inte om jag glömt att ställa larmet eller om jag, som
hänt så många gånger tidigare, ställt ett larm med repetitionsregel.
jä jä, jag är ju vaken i alla fall.

Jag har fixat alla tradera paket som ska skickas så snart jag får lite cash
för dom. Jiha! Nu ska jag traska ut med vovve, posta två paket & sen steka
lite på MB. Skulle vilja springa lite på bandet oxå, men hinner jag det?!

Trevlig dag på er alla,

S

Galen Coda?

Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

vad säljer du på tradera? ;) Nyfiken .

Postat av: Vanja

vad säljer du på tradera? ;) Nyfiken .

2008-02-28 @ 15:56:28
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback