Välförtjänt paus!

Jag & Coda har en välförtjänt paus, efter massa maskiner tvätt,
och annat plockande. Sen har vi ju varit ute en sväng oxå.. mys.
Nu chillar vi båda i soffan. Jag framför datorn och Coda bredvid.
C verkar galet kelsjuk och ligger halvt om halvt på mig. oxå mys.
Dock verkade han se att jag skrev om honom så han gled ner
på golvet i samma veva som tangenterna tryckte in bokstäverna
i datoreeen. Nu smygspanar han på mig från golvet istället.

Tror min paus är slut nu. Måste öka tempot lite så jag blir klar
nångång. Hade tänkt besöka Dollarstore för att kolla in väskorna
jag blev tipsade om.. :-)

Vad gör ni idag/ikväll? (Jag fattar ju att de flesta har ett jobb att sköta,
till skillnad från mig på måndagar)


Coda & Lurk

Lämna ett avtryck
Postat av: Sanna

söt bild
Haft en bra helg :)?


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback