Valpdrömmar

Men oj vad jag har drömt om nobsvalpar i natt.
Förmodligen för att jag läste på
mestosforsens sida att Nipa löper för fullt.
I min dröm var det två kullar, från två olika tikar (tror den andra var bitzy)..
valparna måste ha varit minst 4 månader och alla bodde ihop.
Alla Nipas valpar såg ut som små Codor.. sen minns jag inte så mkt mera.

En rätt mysig dröm faktiskt. :-)


     

  

Klickbara bilder på Coda som valp, fotade med mobilkamera.

Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Tackar tackar!:)

Postat av: Naken

Jag vill också ha sånna mysiga drömmar. Hoppas att valparna inte får för sig att jaga mig i drömmen bara ;)

2008-02-14 @ 13:24:07
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Anita Lundin

Den första bilden känner jag igen. Det är min hand som syns på bilden.

Andra bilden - var det när ni hämtade honom?

Jag minns honom som valp så väl: glupsk, stor, vacker, busig, stooora öron :-)

2008-02-15 @ 09:20:22
URL: http://mestosforsenskennel.myftp.org

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback