Blodad tand

Ikväll har ytterligare ett ljusparty avklarats!
Efter en del missuppfattningar mellan mig och min konsult
så blev partyt ikväll. Det gick ju bra det oxå, men det var hemskt
många som inte kunde. trist värre..

Men, eftersom jag nu fått blodad tand för det här med partylite
så har jag såklart bokat in ett nytt party!
om sisådär 60dgr. Är det någon som känner sig intresserad så
släng iväg en kommentar med mailadress så hör jag av mig. :-)

Nu ska jag bläddra i nya katalogen och spana in min "gåva".
Spännande spännande!

:-) 


Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Tjena!
Jag tänkte dyka upp för det var länge sen jag var på ett ljusparty och här hemma bränner vi ljus hela tiden..., men mannen här hemma drog på veteranhockeyträning så jag kunde inte komma iväg. Du får gärna skicka en "inbjudan" vid nästa party!

Postat av: Doris Eriksson

JA du Sofi! Hör av dig när det är dax så får jag se om jag har möjlighet att vara med! Gillar ju med detta med ljus!
Allt bra annars? Fått nå fågel än vid jakt då?
Kram

2008-01-12 @ 17:42:04
URL: http://avasaxaskennel.se
Postat av: jenny

hur får man tag på någon som har ljusparty i skellefteå?

2008-01-17 @ 18:17:06

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback