Dan före jobbaredan

Efter en rejäl sovmorgon känner jag mig något utvilad & har
nu hunnit med både det ena & det andra.

Spanar just nu in skidåkningen & beundrar Charlotte Kalla lite lagomt.
Hon är faktiskt helt otrolig.

Ska glutta lite mer på tour de ski innan jag traskar ner till I & A för en
promenad. Coda & Amigo ligger båda två och sover och verkar inte allt
för pepp på att vakna. Men dom är nog så illa tvungen när det blir dags
och jag har en känsla av att piggheten infinner sig ganska fort.

Nu ska jag lägga mig i soffan och spana in skidåkningen..
Helt galet vilken jäkla backe dom ska uppför.. pratade med mor i telefon
och hon surrade om nån jätte slalombacke dom skulle uppför.
Jag blev naturligtvis tvungen att kolla upp det där och hell säger jag bara.
Finskan har precis kommit till "början" av backen.

Idag är jag lycklig att jag inte fick för mig att bli längdskidåkare i landslaget.
(jag menar, jag hade ju lätt blivit det om jag velat..)

tja så länge

ps. kalla har tappat 14sek på finskan sen start. men nu åker hon uppåt.
HEJA KALLA!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback