I'm a Singstar

ohyes! fick minsann fett mycket poäng på singstar idag och ni
kan numera kalla mig Sofi, The singstar.. eller nått liknande.
Vi var hur bäst som helst & jag kan nog snart tänka mig att sjunga
The Scorpions - Wind of Change för er allihopa!

Vi är dock i stort behov av nya singstar plattor så vi inte nöter sönder
den stackars skivan E har. Det blir dessutom en aning tjatigt att köra
samma låtar om och om och om igen.. fast, vi har roligt ändå :-)

I morgon är sista dagen innan allvaret. usch vad jag ska sova då.

God Natt


Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Oh, Singstar är också skoj... Systerdotter Lova har två skivor men tyvärr så är jag så dåligt insatt i "dagens" musik så jag skulle önska att man fick sjunga till skivor där man kan låtarna bättre :-)

Postat av: Josephine

Singstar är ju så sköj!

2008-01-07 @ 19:15:49
URL: http://jossposs.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback