Matos i hela huset

Nog kan man säga att det luktar mat här i lägenheten.. just för tillfället iaf.
P förbereder för fågelgrytan som vankas i morgon & själv har jag slängt
ihop en köttfärsgratäng som just nu står i ugnen.
Så jag tänkte passa på att göra er lite avundsjuka under tiden..
För jag vet att ni alla där ute vill äta tjädergryta till middag en kylig
fredagkväll i januari :-)

Smaklig måltid folket,
för nu tänker i alla fall jag äta!

/Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Jag tar gärna emot receptet på tjädergrytan ni åt idag. Jag har ett också där det bland annat ingår rosmarin, vitlök, creme fraiche och så lite till som jag inte kommer ihåg just nu :-)

Postat av: Pjoter alias

Nu är grytan färdig och den doftar rätt ljuvligt faktiskt! :D Gratängen va smaskig den med!

2008-01-03 @ 20:28:15
URL: http://pjoter.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback