Åsele marknad..

Det var väldigt många år sen jag faktiskt åkte
till åsele under marknaden i utgångssyfte.
Det är så många år sen att jag inte vet hur många
år det faktiskt gått sen jag var där sist.

Igår kväll satte vi oss fyra chaufförer i samma bil och
styrde kosan mot Åsele och alla fyllbultar.
Vi spanade på vingliga människor, träffade kramgoa vänner
och andra överglada människor.

Det kändes galet skönt att sätta sig i bilen, åka hemmåt
relativt tidigt och veta att alla kommer må skit dagen efter.

Själv mår jag tipptopp och planer för kommande helg
håller redan på styras upp.
Hur det än blir, så roadtrippar jag vidare då.. i like it. alot.

hejda hejda


Roadtrip 5-6 Juli


Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Hejsan svejsan Sofffiproppp! :)

Hur äre???? Vad gör du i sommmeeer? :) kram!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback