beslutstagare Sofi H

men shit.. det är ju snart måndag.. jag är inte redo för det här..
hjälp. Varför ska jag jag sluta snusa för? jag har det väl bra
som jag har det? eller?

AAHH.. jag har 1 dosa kvar.. EN.. efter det är hejdahejda..
Om jag känner paniken redan en dosa innan avslutet, hur kommer
jag då tänka när jag ligger där på måndag kväll, invirad i täcket och
det enda som fyller mitt tomrum där uppe är GE MIG SNUS?!

eller kommer allt bli en jättelätt match kanske?
klart det blir! jag är ju sofi, stålkvinnan.. hon klarar väl allt?
Att sluta snusa är ju så pjuttigt, det klarar väl alla..
Det kommer gå så bra.. JAAA va pepp jag är. wiiii..

hrm.

ut i solet och bli brunisar nu..
idag passar jag.. tror jag

Lämna ett avtryck
Postat av: Anita

Det där tror jag att du klarar utan problem.



:)

2008-07-27 @ 15:27:33
Postat av: Frida

snus är för fjantar

Postat av: Sofi svarar

Anita:

TACK! Jag tror på mig själv trots den enorma avsaknaden av motivation. Tack gud för att tjurskallen inte lämnar mig i första taget.



Jag är bestämd, nu ska jag klara det här.



Frida:

du kan vara en fjant ;)

2008-07-29 @ 00:06:27
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback