beslutstagare Sofi H

sista snusen är förbrukad. Jag tänker nu somna och vakna
i morgon till ett snusfritt liv. Jag är omotiverad till tusen och
har ingen lust alls till att genomgå detta.

Hur ska man lyckas ta sig igenom något när avsaknaden av
motivation gör sig påmind var tredje minut. ibland det känns det
som oftare.

Min beslutsamhet och djärvhet jag hade i torsdags tycks vara
totalt bortblåst. Då kände jag motivation, pepp och en känsla
av befrielse! En utmärkt dag för att ta beslutet om att ge upp skiten.
Idag är en utmärkt dag för att ta beslutet att bara ge upp.

Men trots denna starka känsla av att bara ge upp och istället köpa en
ny plåtdosa full med vita påsar tänker jag stå emot.
Jag ska fan i mig klara det den här gången.
Motivationen finns inte, men tjurskallen är kvar..

God natt

Ps. fiskebilder dyker upp i morgon. Kan avslöja att storfiskar sofi
krokade upp enda firren för dagen. en söt öring i matformat.

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Duktig du är!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback