Roadtrip, I like!

Klart som korvspad att det ska börja regna när jag står ute
med dammsugarn i högsta hugg..
Vädergudarna var dock på min sida och suddade ur regnet
lika fort som det började.. yey !

Nu äre bara utsidan av pärlan som ska få sig en omgång, sen
ser den nog som ny ut igen.. (hah, det gör den ju i alla fall)

I morgon beger jag mig, förhoppningsvis, ut på en mindre roadtrip.
Det ska bli grymt på alla sätt & vis. Jag längtar.

Codas fossing såg hur bra som helst ut i morse, just nu är den inte
lika ball. Blir lite fixing snart och förhoppningsvis är den ännu bättre
i morgon. Att ställa in roadtripen känns inge bra, men vad gör man
inte för lille fisen liksom?


tjing
S

Lämna ett avtryck
Postat av: Anita

Hur är det med Coda idag? Blir hans tass bättre? :)

2008-07-18 @ 07:23:38
Postat av: Sofi svarar

Anita:

Codas tass är mycket bättre, tack och lov :)

Postat av: Anita

Vad skönt att det går åt rätt håll :)

2008-07-19 @ 18:10:51
URL: http://mestosforsenskennel.blogspot.com
Postat av: Sofi svarar

Anita:

Visst är det så, det känns galet skönt.

Nu äre inte länge kvar till premiären och oj vad vi längtar. peppar ni där uppe i norr? :)

2008-07-19 @ 19:03:00
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Anita

Nja, vi peppar inte så mycket än. Jag har dock insett att jag måste köpa ett kul- eller kombivapen (har bara ett hagelvapen) och jaktkängor innan premiären. Det kommer alltså att gå några tusenlappar under nästa månad :(

2008-07-19 @ 22:44:30
Postat av: Sofi svarar

Anita:

Jag peppar för fullt :-)

jadu, då går det ju lite cash kan jag tro. Det är nog väldigt värt dock, så då kanske det känns lite bättre :-)

2008-07-21 @ 00:00:02
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback