uppfräschning av pärlan

yey. idag slår vi på stort.
Förutom mina feta planer på att röja upp några kartonger
kommer även en uppfräschning av min pärla till bil att ske.
Jag skulle tippa att allt grus som finns däri kan klassas med
mängden grus på en fotbollsplan.

Codas tass mår bättre och snart är han back on track så vi kan
hänga resten av semestern i skogen & efter elljusspåret.
Jag blir helt förslappad av att ha en skadad hund och hur motiverande
är det egentligen att springa helt ensam i ett björnland som Dorotea?

Förövrigt tycker jag att mina roadtripande fabulous ladies kan landa
på norrländsk mark igen så jag får ta upp mitt eget roadtripande och
flängande igen.

have a nice day, nu ska bilet glänsa.

S


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback