Värmebölja och åskskurar

Dagen har varit i hetaste laget, trots åskskur & regn
förbättrades inte luften vidare mkt..
jag hade stora planer på att bättra på brännan eftersom
jag totalmisslyckades med det igår.
Tror inte jag lyckades nå vidare idag heller.. det är för vamt!

Jag är hundvakt åt en ettrig terrier i helgen, känns fint att hänga
med någon som har samma temperament som en själv för tillfället.

Det här med snusfria liv är fan ett mysterium.. ena sekunden mår
jag lysande jätte bra och andra klättrar jag på väggarna och är allmänt
arg. bah!

Tror jag ska mippla ihop ett inlägg från fisketuren i måndags..
vi hörs,

Sh

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback