Björnrycket ?

Sitter här och funderar om fisketävlingen idag fortfarande heter
björnrycket? Jag hade tänkt bege mig dit i alla fall och vinna storvinsten.
Vad nu det kan tänkas vara?

Amigo går runt och piper och undrar varför jag är klädd för uteaktivitet.
Han hoppas nog att vi ska upp till fjället och åka skidor, som han
fick göra igår. Ledsen amigo, det blir inget fjäll i finväder idag.
Det snöar snöar snöar och om jag inte misstar mig så blåser det
ganska bra oxå.. Lagomt kul.

Ja ja, jag är väl inte den som är den inte..
Trotsa snöyra & kyliga vindar.. här ska det dras upp storfisken!

Trevlig dag på er..


Lämna ett avtryck
Postat av: pört

allright, men då måste du ju bjuda in lite peeps så de inte blir lika tomt som sist! ;p

Postat av: Nylonqueen

Hej! Hittade din blogg när jag googlade som en tok på norrbottenspetsar. Jag å min man är ganska nyblivna fågeljägare å känner oss just nu mer sugna på en NOB än en finsk spets. Fanns en massa skoj å läsa här så jag länkade till dej, hoppas det var OK!! Hälsn. Kattis alias Nylonqueen

2008-03-08 @ 16:55:43
URL: http://najlonqueen.blogspot.com/
Postat av: Lindas krypin

Hur gick det, blev det någon vinst ;-)

2008-03-09 @ 20:56:14
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback