Lämpligt..

Så börjar även denna dag lida mot sitt slut.
Jag har blivit apäckligt förkyld och har nu stoppat
i mig 100kg vitlök, nässpray & alvedon..
Jag tror att morgondagen är dagen då jag blir frisk.
Jag menar, det måste ju vara så.. jag kan ju inte
vara sjuk nu!!

I morgon måste vi kliva upp ofattbart tidigt och jag
gruvar som tusan. Samtidigt som jag har en känsla
av att det kommer gå ganska enkelt, det är ju faktiskt
en grymt SKOJ upplevelse vi får ut av det..
efter alla timmar på bussar, tåg och flyg vill säga.

Jag kanske mipplar iväg ett mobilinlägg i morgon innan
vi kliver på planet. Annars kan det nog dröja innan nästa.
Kanske är Marocko ett mycket modernt land där det finns
ett eller två internetcafén..

hur som helst!
Vi hörs och ses!

stor kram till alla mina nära där hemma.
största kramen går till Coda, för han saknar jag nå hemskt.

jaja, hejdå :)


MAROCKOOO HÄR KOMMER VIIII!
Peter, du borde följa med... du fattas ♥

Lämna ett avtryck
Postat av: Peter

Ja men om du ser nån tjäder i Marocko så måste du säga till! FÖr då kommer ja å hunna på studs! ;) Ha så trevligt nu! puss

2008-03-12 @ 22:56:25
Postat av: Mamma Inger

Passa på och njut nu denna vecka när ni slipper snöslasket här hemma.
Många kramar från oss här hemma!

2008-03-13 @ 08:08:40

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback