Något stressad

Jag borde egentligen inte göra det, men jag känner mig
otroligt stressad idag.
Har massvis med smågrejer att göra som egentligen inte tar
någon som helst tid bara man gör det.

Väntar in P som snart kommer hem med blodpalt som vi fått
av hans mormor. Guld värt att få lite mat sådär ibland ;)
Jag tycker om hans mormor & inte bara för palten.. hon är helt
enkelt en supertant ! ♥

Ska slänga mig i solariet några minuter innan mat & passa på att
fixa lite grejs som måste göras innan jag lämnar landet.
Äter jag innan gissar jag att soffan suger tag i min paltkoma och
sen blir det inget mer av mina planer!

jäkla surrande det blev. intressesnigeln är som oftast på besök.

Om någon där ute i vida världen har missat det, så kan jag säga igen:
I MORGON BÖRJAR VÅRT ÄVENTYYYR!
På torsdag börjar det på allvar

Trevlig kväll och tack för alla kommentarer ♥

Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Ohhhh, vad härligt :) Vad ska ni göra i Sthlm innan? bara räkna timmarna till utlandet ? Åhhhh, vad fusk alltså!:P Äre bara ni 3 som åker? Lämnar du din karl? Hopppas ni får det jättteeebrraaa! :) kram

Postat av: KimJ

hej! vet du hur man lägger in banners till höger i bakgrunden på bloggen? vart ska man klista in i kodmallar.. Kram KimJ

2008-03-11 @ 19:25:39
URL: http://kimj.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback