vilket kanon väder vi lyckades få denna påsk.. 28 minus i morse me

DSC00491.JPG
vilket kanon väder vi lyckades få denna påsk.. 28 minus i morse men solen har gjort sitt under dagen.. Ca 60 graders skillnad från Agadir till Dorotea.. Vintern tycks om men jag måste erkänna att jag saknar Marocko.. Vad gör ni i påsk?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anita

Jag har varit (och fortfarande är) förkyld under hela Påsken.

Fick hem Nipa i torsdags. Hon var smal och fin. Idag har hennes mage blivit lite rundare, hon har svårt att hålla inne pisset och hon har flytningar.

Japp, Coda ska få småsyskon :-)

Nipa är ca 42 dagar in på dräktigheten...endast ca 21 dagar kvar till nedsläpp ;-)

2008-03-23 @ 18:59:17
Postat av: Nylonqueen

Åhh vilken härlig bild av din hund. Vill så gärna ha en jag med men det verkar svårt när man jobbar. -28 grader låter grymt kallt. I Sundsvall är det -9 just nu. Har åkt skidor på jaktområdet å sett säkert 30-talet orrtuppar, surt att man inte får jaga just nu. Å så ätit en massa god mat förstås å blir galen på katten som väcker oss på natten.//Kattis


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback