För jag drar...

Snart, om 1-2h sitter jag i bilen mot den människa som gjorde
skoltiden något roligare. Min magkänsla talar om för mig gång
på gång att det kommer bli bästa helgen på länge..
Självklart litar jag ju på henne, magkänslan.

Vid kl 9 idag, blev jag väckt av den vidriga signalen från hemtelefonen.
Ett samtal som jag tveklöst hade kunnat flyga i taket av om det inte var
så att människan i fråga var så grymt trevlig. mer trevlighet åt folket,
speciellt då man är nyvaken. Jag kunde till och med, trots mitt nyvaket-humör,
säga lugnt och glatt till henne " åh nej, det är ingen fara" och faktiskt mena det.

Nu ska jag packa ihop det sista och fräscha upp mig lite, sen pyser jag.

Trevlig helg,
S

ps. Eftersom Coda kommer saknas en del, lägger jag upp
en gammal bild på mannen

Coda

Lämna ett avtryck
Postat av: Anita

Han är vacker. Hade varit roligt att se lite nyare bilder på honom :-)

2008-05-02 @ 11:40:13

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback