Höstlängtan

höstlängtan

Lämna ett avtryck
Postat av: Anita

Du är inte ensam om att längta efter hösten. Jag har sparat en semestervecka till hösten (tar ut fyra veckor snart, dvs. vecka 21-24, för att sköta om valparna).

Här går allt bra. Valparna växer så det knakar. Jag hade tänkt fota dem förra helgen, men jag hann inte. Denna helg kommer jag dock att fota dem och lägga ut färska bilder :-)

Jag förstår hur du känner. Man blir sugen på en ny "bebis". För någon dag sedan sa jag till Robin "om någon lämnar återbud så behåller vi den valpen". Han bara skrattade åt mig (konstigt nog). Vi jobbar heltid och hinner ju inte med en till hund just nu :-(

2008-05-02 @ 07:41:10

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback