Men bästa bästa bästa

Helgen har varit grym, jag lovar!

Jag har ingen aning om varför jag så sällan hälsar på denna dam.
Det ska minsann bli bättring på den fronten.
Lycksele är inte så tokigt nu när man inte längre är tvingad att vara där.

jag har provat nått nytt idag oxå, så inom en snar framtid kommer jag ha
Doroteas fräschaste hy. Jag siktar på den 17 nu. Det skulle vara grymt.

God natt


Lämna ett avtryck
Postat av: Patrik

Ahhh!!!

2008-05-05 @ 17:03:46
Postat av: A

Hmmm nu blir jag nyfiken...Doroteas fräschaste hy???

Postat av: Sofi svarar

Patrik:
vadå? :)

2008-05-05 @ 19:42:35
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Patrik

Ett svar på din kommentar till j:s inlägg om föregående helg. Fattar själv inte vad det betyder men det är en kommentar. ;)

2008-05-07 @ 10:30:16

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback