Ett Zinkhus jag vill ha!

Tidsmästarinnan lottar ut ett apgulligt Zinkhus & jag vill ha det!

Det tävlas hitan & ditan.. och man måste ju vara med för att vinna,
såå... nu jäklar är även jag med i en tävling.
Turen kan ju vara på min sida nångång, kan man ju tycka!

Zinkhus

Zinkhuset från Walther & Co.




Igår var jag på Boxercise! det var hårt, tufft och alldeles förträffligt kul!!
Med andra ord, jag ska dit igen!

Men inte ens denna gång åkte jag på träningsvärk.. kanske kommer den i morgon.
Eller så är jag bara fett vältränad och får ingen träningsvärk..  japp, så är det nog.

Trevlig dag på er alla,

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Det är klart det är så! =)

Postat av: Therese

Boxercise - fatta så fett avundsjuk jag blir?! Det är lätt den roligaste motionsform som finns. Tränade det när jag bodde i Umeå. Nu är det jaga Svea å bära trils unge som gäller istället! :-) I övrigt är läget på topp i Dorro, marken börjar bli vit... så snart S får du ut på skidorna! Länkar dig med så jag hittar hit å kan spana på Codas framgångar och läsa dina illfundiga funderingar. Trevlig helg!

2008-11-14 @ 17:39:20
URL: http://lurans.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback