Helg i Jämtland

Helgen är återigen här.. veckorna bara rusar förbi.
Det är fett skönt, jag lovar.

En känsla av "shiet, jag vill åka upp till Dorotea" infann sig
härom dagen.. Idag när jag funderade över det kom jag på
mig själv med att känna totalt tvärt om.
Jag vill inte till Dorotea, vad ska jag göra där?!
Men på fullaste allvar så har jag massor att göra där,
hur mycket som helst. Jag tror jag har valt att inte se det bara.

Ikväll ska jag glo på Satc & bara vara.
I morgon ska jag upp och klä mig för en dag på skogen då
hare ska jagas. Vi har fått låna ett stycke stövare så det ska
bli intressant. Både jakten & hur jag ska klara av en sån hundras..
Det är ju inte direkt så att dom ligger på hund-hit-listan.
Faktum är att jag känner obehag i deras närvaro..
Men det ska nog gå bra i alla fall minsann..
Jag har ju inga större planer på att låta han sitta i mitt knä direkt. :-)

Batterierna till kameran ska laddas ikväll så att jag i alla fall kan
bjuda på några bilder i morgon. Med eller utan hare.

Trevlig helg,

Sh



Lämna ett avtryck
Postat av: meone

Hey Miss Sofi :) fick du panga någon hare?? ;)

Jag saknar dig här i norr :(

Kram!!

Postat av: Therese

Slank den ur näven eller puttrar det en hargryta på din spis tro? :-)

2008-11-15 @ 14:29:49
URL: http://lurans.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback