Snön faller...

Jag har ingen aning om snön faller eller ej.
Micran var dock vit mitt på dagen så antagligen
har det snöat lille lille i alla fall.
Snö är braskit, så är det bara.

Grannarnas snögubbe har smält, från insidan.
Alla de tre bollarna har hål i sig..
Undra vad den stackars snöisen gjort för att förtjäna
att bli uppäten, innifrån.
Jag slår vad om att det är dom där jäkla snömaskarna,
som alla våra föräldrar hotade med att man fick i sig när
man absolut skulle äta snö som liten, som ställer till det
för min vän snöis här ute på gården.

Jäkla snömaskar!

/sh

Ps. den här dagen är bara crap, så ifrågasätt inte min maskhistoria!


Lämna ett avtryck
Postat av: petra

haha wut har ni grannar

2008-11-18 @ 23:06:52
Postat av: A

Det där med maskarna hotade min föräldrar med också...undra hur sant det är. Shit det finns ju en sms tjänst där man kan smsa en fråga och så får man svar...


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback