blodpalt & gräsänka

När jag för några dagar sen såg att Linda gjort blodpalt
och dessutom lämnat ut receptet på hennes blogg fick jag
nån konstig syn om hur Jag stod i köket och formade fram
små paltar. hallå, JAG göra palt?

Jaja, tänkt och gjort! igår blev det måååånga blodpaltar skapta
i mitt nya hem.
Jag tror jag lyckades iaf, till och med J som aldrig ätit palt förut
tyckte om det och packade ner några stycken innan han åkte
iväg till jaktkojan för en veckas älgjakt.
Jag är bra, jag är bäst.. för jag har gjort palt! (det du fridi)

Eftersom ordet gräsänka används flitigt runt om i bloggvärlden
kan väl inte jag vara sämre..
Jag är alltså gräsänka den närmsta veckan och så länge jag
inte mörkräddar ner mig själv ska det nog gå bra att vara ensam
här i no-hit-bay!

Jag funderar på att sätta ut en kontaktannons i ÖP
"23 årig tjej söker kompis för tv-spel och skitsnacks kvällar"



 


Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Vad roligt att du blev inspirerad av min matlagning ;-) Jag tycker verkligen om blodpalt och fast andra kan tycka att det låter lite "mysko" så är det ju en väldigt mild och odramatisk smak på dom. I helgen jagas det som vanligt så jag och tjejerna är hemma och grejar. Passar på att göra såna här måste-saker som att byta sängkläder och tvätta veckans tvätt.... Skoj, skoj... Ska också ta och baka idag, den här långpannebullen som jag bloggat om, den är supergod och ska vara enkel att göra! Ha det bra där nere i Jämtland!

Postat av: Frida

Du får lätt göra palt och skicka ner, fast jag vill ha vanlig palt. Jag har sökt förgäves på varenda affär vi varit på efter färdig-palt, men dom har bara kroppkakor! Det är ju inte ens gott!

2008-10-11 @ 11:29:11
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback