Fototillfälle

Efter min lilla utflykt igår är min bil mer brun än vanligt idag.
Vägen förbi Mårdsjön var det sämsta jag åkt på i hela mitt liv.
Men vad gör det, jag hade något att göra under min annars
så ensamma lördag.. (som förövrigt slutade med gott sällskap)

Jag knäppte cirkus 60 bilder och jag är inte nöjd med en endaste!
Coda var inte på posehumör, vilket var tråkigt eftersom jag är ute
efter en fin Codabild.  Men han hade roligt i alla fall, jag med.
det är väl det som räknas?


Coda filosoferar på en hög stubbe. Utsikt är bra skit.


Ammerån


Ammerån


pass - jag har förträngt namnet på vattnet.



Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Ja, ibland är det ju så, fast man knäpper och knäpper så blir det inget som blir bra...



Förresten, vad gör du "där nere"? Fått något jobb?

Postat av: Kattis

Tycker om alla bilder på Coda :-) Klappade 2 st NOB:sar på MittNorden-utställningen i Sundsvall igår. Å terrade ägarna med massor av frågor!

2008-10-12 @ 16:32:38
URL: http://najlonqueen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag ser din hunds penis

2008-10-14 @ 17:12:42
Postat av: Sofi svarar

anonym:

Grattis! du har just vunnit en Rosa traktor i valfrifärg!

2008-10-14 @ 19:52:23
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback