Fredag - lön - Dorotea

Lönen är här, fredan är här.. snart helg & hemfärd.
För visst tusan är Västerbotten hemma.

Halsen gör fortfarande uppror men öron & bihålisar
gav upp under natten. det kanske finns en gud ändå?

Trevlig helg!

Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Krya på dej, ska åka å kolla på en valp på söndag. Fatta va uppspelt man är, vill ju helst åka NU!!

2008-10-24 @ 22:05:39
Postat av: cicci

åååh SOFI! gör om min blogg..:P

Postat av: Anita

Vet att det var länge sedan jag kommenterade. Det har hänt saker här på hemmaplan. Jag har lämnat min sambo och letar för närvarande efter en ny lägenhet.



Nipa mår finfint. Hon förstår ju inte vad som har hänt.

2008-10-25 @ 16:48:09
Postat av: Nina H

Vilka snyggingar =) Hoppas du har haft en bra helg! Kram

2008-10-26 @ 19:22:46
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback