Lappland & Halsfluss

Hem mot Lappland och västerbotten och little Dorotea.

Morbror JL med dam dyker upp i morgon och själv hade
jag tänkt att helgen ska spenderas mitt i ingenstans
vid min stuga.

sista lasset flytt går från dta på söndag, sen tror jag nästan
att jag måste börja inse att det här placet är mitt nya hem.

Trevlig helg på er!

Ps. vita prickar i halsen betyder att man borde kolla upp dom.
tyck lite synd om mig är ni snälla - jag har halsfluss..

Lämna ett avtryck
Postat av: Lina

oh. jag tycker synd om dig!

halsfluss är inte min bästis.

fast nu har ju jag gjort slut.

har inte träffat han sen november förra året :)

2008-10-03 @ 16:38:47
Postat av: Kattis

Jag tycker oxå synd om dej, halsfluss är verkligen inte att leka med. Fy f-n! Trevlig Helg!

Postat av: Linda Nordh

Ja, halsfluss är inte skoj, det hade jag under sensommaren. Hemskt ont var det och jag fick pencillin....

2008-10-04 @ 10:45:04
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback