Måndag

Nämen se på fan, det är måndag igen..

Jag har fyllt lungorna med luft från Lappland så nu kanske
jag överlever Jämtlandsluften några veckor till ;-)

I lördags luftades fågelpangaren & såklart fågelskrikaren Coda.
resultatet blev 1 - 0 till fåglarna.. Dom har minsann lärt sig flyga..
Jaja, Coda uppvisade stor frustration & jag kände att det enda
rätta i den situationen var att koppla & åka hem..
rätt eller fel? Vem vet. i min värld var det rätt beslut i alla fall.

Förra helgen var vi ute en sväng med Coda + en rävliknande sak.
Finnspetsen Sara. Även då blev vi besegrade av fåglarna..
Oturen var framme & vi hamnade i en orrflock..
ni vet, sånt som mest bara ställer till det för unga hundar..

Vi har fått fina dagar i alla fall !


Back to work!


Sh


Ps. bilder kommer, jag lovar!


Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Ska du över linan till helgen?

Postat av: Anonym

Hej! Fick besök av Mats idag som hade med sig en påse ifrån Dorotea! Där i låg påsen som du la i min brevlåda för läänge sen. Har efterlyst den många gånger men den har blivit glömd. Såg iaf att jag fått en gåva också :) Tack så mycket för det! Men nu känner jag mig så dum, har inte tagit tummen ur och dragit ihop ett gäng än. Men nu undrar jag en sak iaf, på visningen.. visar du hur man sminkar sig på bästa sätt gentemot form på ögonen o.sv? För jag pratade med en tjej för någon vecka sen och hon var intresserad och visste fler intresserade om du lärde folk att sminka sig "rätt". Jag är sämst på att förklara och är lite disträ ikväll men jag hoppas du förstår :)

2008-10-27 @ 22:00:56
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback