Virus eller streptosar?

Det är tydligen frågan.. är det ett virus som spökar eller
har jag fått äckliga streptokocker som jag inte kan stava till?

Det är lika ruskigt ute idag..
Jag ska göra upp en liten brasa i spisen & dona på lite
här hemma (?!) innan jag tar för mig något större.

visst har jag det bra?
Men tro det eller ej, skogen lockar mer än halsproblem!





Lämna ett avtryck
Postat av: mickis

bor ni i hus eller lägenhet?

Postat av: mickis

lägenhet med öppen spis? mysigt :) jag bor i Fjällsta :P

2008-10-02 @ 10:03:42
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Nina Holmlund

Hej vännen. Hoppas du kommer trivas på det nya placet :-) Ha det såååå himla bra och krya på dig!

2008-10-02 @ 12:52:39
Postat av: Sofi svarar

Nina:

Thaank you sweetie :-)

Jag tittar in på en kopp kaffe när jag åker hemöver!

2008-10-02 @ 13:34:25
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej hopp! Har du flyttat nu? Vill oxå ha en öppen spis i lägenheten. Känns som S-vall håller på att drunka i regn. Inte vart det mycket fågeljakt den här veckan heller, skittrist. Iaf har vi NOB-feber fortfarande, Micke å jag å flera frågor men jag verkar ha slarvat bort din mejladress!!

2008-10-02 @ 16:39:30
Postat av: Sofi svarar

Kattis:

Halloj! Jag är flyttad men har fortfarande nått lass kvar att köra ner hit. :-)

Det är grymt med öppenspis, jag lovar! jag förstår inte vad jag gjort utan en i hela mitt liv ;)



Det är inte bara Svall som drunknar i regn, det har regnat på bra här oxå.

holmgren%5Bat%5Dhotmail.com" rel="nofollow">sofiholmgren[at]hotmail.com kan du skicka iväg mailet på! :)

2008-10-02 @ 18:17:59
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Kattis!



blogg.se vill helt enkelt inte skriva min mail korrekt. Det ska vara ett underline mellan sofi & holmgren. :)

2008-10-02 @ 18:24:50
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback