bagare sofi h.

bara för att jag inte har något jobb att vara på så
planerar jag in för mkt att göra på dagarna.
Det resulterar i att jag gör ingenting.

Idag ska jag dock baka.. både bröd & something sött.
Borde lägga på ett kol faktiskt, om någon ska hinna
provsmaka mina verk innan det är natt..
hrm, jag ska ju till stallet ikväll oxå....

i morgon ska jag tvätta, städa och tvätta bilen,
hurta på gympan och ladda för jobb på onsdag.

Tidsoptimist som jag är hade jag naturligtvis minst
5 saker till inplanerade.. men dom fick rafsas bort.
lite vett har jag ju ibland..

Have a nice day..

Sh


Ps. snart onsdag mina vänner ♥

Lämna ett avtryck
Postat av: Liz

Ja men dom tycker väl helst att vi ska återgå till att vara grottmänniska :P de va en annan som skrev så också så jag stal lite ;P blev de nå bakat ? ;)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback