I was searching for the perfect melody

Att röja, städa och packa till grymma nostalgiskivor
är faktiskt ganska behagligt... tro det eller ej!

Mitt förråd är nu väldigt nära färdigt.. ni anar inte hur skönt det är.
Min klädgarderob är cirkus 1,5 sopsäck mindre och nu är det
vinter och jaktklädernas tur att få sig en omgång.
Jag ligger långt före min planering & så fort jag är klar med alla
kläder är det kökets tur, som jag egentligen planerat in på torsdag.

Jag har flyyyyt gott folk. and I love it!




“Shes a maniac, maniac on the floor
And shes dancing like shes never danced before”


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

du vet jag kan ta kläderna du inte vill ha.

Postat av: Jenny

oh den låten får mig att tänka tillbaka till den gamla goda tiden, gymnasietiden, nice!

2008-09-23 @ 20:53:23
URL: http://whirly.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback