mittinattenbloggning

Klockan är galet mycket och jag är tröttare än tröttast.
Jag har fått jättemkt gjort & kan lägga mig med gott samvete
och kan nog unna mig en liten sovmorgon i morgon... igen.

Jag ställer mig alltid samma jäkla fråga..
hur lyckas man dra på sig så mkt skit? det är helt otroligt.

Jag insåg idag hur fruktansvärt många rottingkorgar jag äger.
För utomstående kan man lätt tro att jag skulle kunna vara någon
form av rottingkorgssamlare, men så är inte fallet.
Jag tycker helt enkelt dom är rätt snygga och sen är dom grymt
praktiska oxå. Att hälften av dom passar in i min sko och hatthylla
gör väl knappast samlandet sämre, eller vad man ska säga?!

nattsurr blir lätt överflödigt.
God natt!

Sh

Ps. Kattis, du ska få lite bilder & jaktuppdateringar efter helgen. jag lovar :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: emma

Hörrudu jag fick höra av en fågel till kvitter att du ska flytta? ^^O

Postat av: Kattis

Hi hi, ser framemot bilderna!

2008-09-24 @ 19:18:37
URL: http://najlonqueen.blogspot.com
Postat av: meone

Jag vill också samla korgar!!! :s

2008-09-25 @ 01:33:25

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback