packa sofis resväska och ta med dig en sovsäck!

Som om det inte ska vara nog med att en resväska
är löjligt jäkla dyr, så ska den naturligtvis vara löjligt
jäkla svårpackad oxå..
Vad är hemligheten?! Hur gör man?

Idag fördes en måttligt intressant diskussion på jobbet.
Att åka tåg på natten, som tjej.
Hrm.. jag tackar stort att jag har min livvakt ME med mig.

Jag har ändå lärt mig något, ha alltid med dig en sovsäck!

Jaja.. i övermorgon drar jag och ME till stora gbg och
glänser i rött och är allmänt fabulous!
Kanske kanske kanske provar jag att skicka in ett ord eller två
med feletonen, om jag nu minns hur man gjorde.

nu ska jag plocka ihop efter bomben som lyckades träffa
just min lägenhet. see you!

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Alltså jag har åkt nattåg och nattbuss bra många gånger och inte fan har det hänt något ännu. :) Det är lugnt och skönt att åka på natten.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback