Barn, jag hatar er!

Jag har planetens sämsta humör idag, jag svär.
Jag har skrikande, grinande kids omkring mig och
egentligen vill man bara ta tag i ungens små fula öron
och drämma ut den genom fönstret..
varför måste ungar hänga på arbetsplatser?!

Den enda grymma lösningen på "problemet" jag kunde
komma på var något så simpelt som att
traska fram till snorisen och nypa den på nästippen.
Då kanske mamman inte vågar sig hit igen.

Efter att jag öst ur mig min avsky mot barnet på andra sidan
väggen och talat om min brillianta idé för att sedan traska
iväg på rökpaus med min rökande kollega... ser jag att
denna unge jag svurit åt faktikst tilhör min andra kollega som
sitter ungefär rygg i rygg med mig. 

Grattis Sofi, du har lyckats.

Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Oj! Har en sak att berätta för dig.... Boxning ikväll?

2009-04-23 @ 09:16:22
Postat av: Sofi H

Camilla: VAD?! :O



nää. jag är inte riktigt 100 än så jag ska fasen vila.. annars blir jag väl liggandes igen. SUCK!

Postat av: Johanna

Barn kan vara väldigt irriterande samtidigt som de kan vara helt underbara ;)Jag jobbar ju med barn och ibland är det gratis eller iaf på rea, ibland vill man ta med sig dem hem :). Tänk att små knyten kan vara så olika...Hoppas du står ut...kram

2009-04-24 @ 09:34:32
URL: http://bossejuniors.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

ASGARVAR!!! Skulle ha kunnat varit jag... jag är expert på att göra sådana tabbar :-)

2009-04-24 @ 20:32:13
URL: http://lurans.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback