Fantastiskt!

Helgen har varit ganska fantastisk, mest hela tiden.
Har hunnit med sjukt mkt och samtidigt tagit det grymt lugnt.
I like it!

Förrådet har fått sig en grym uppfräschning bland all bråte
och garderoben har sorterats upp en aning.
(det innebär att JAG har fått fler hyllor)
Micran skiner och man kan faktiskt se spegelbilder i lacken.
Sommardäcken är på och den luktar åter nybil invändigt.
Subarun skiner även den, utvändigt som invändigt.

Vi har ätit grillspett så vi gått i bitar, solat så vi blivit mörka
och Coda har spelat fotboll med grannflickorna.
Trevligt besök och stålande sol. what a weekend!

Ska vi hitta nånting negativt med det hela så gick min nya
cykelpump sönder, 1,5 min efter att jag börjat använda den
för allra förstaste gången!

Att min förkylning verkar tycka att det vore lämpligt att komma
tillbaka, känns ganska betydelselöst just för tillfället.

hejda

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback