21 augusti 2009

Idag är dagen då många sätter sig på pass tidigt tidigt i förhoppning
om att nalle ska göra sig synlig. Björnjakten har sin preimiär idag.
J åkte bort igår för att jaga den bruna lurviga under idag och i morgon.
Förmodligen en spännande jakt, men själv får jag sitta och knappra
på dumburken all day long.

Återstår väl bara att önska björnjägarna skitjakt!

Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Hej! Tänkte att jag kanske kan få utnyttja dina mästertalanger i helgen? Ta med kameran ut på en liten skogsbilväg och fota lite träd åt mig kanske? Du kan ju höra av dig om TVn blir tråkig:-)

2009-08-21 @ 09:57:49
Postat av: Sofi svarar

Camilla: Yes, det ska vi nog kunna fixa. Bara vädret håller sig skapligt :-)



Jag hör av mig!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback