Canon Digital IXUS 800IS

Min kompaktkamera, en Digital Ixus, har hängt med under
ett antal år och har verkligen gjort sitt. Jag lovar.

Den hänger fortfarande med och gör fortfarande ett bra jobb.
Den fångar det jag vill ha på bild helt enkelt.
Men jag måste säga att jag har totalt tappat det där med att
fota med kompaktkamera. Jag vet nog inte hur man gör.
Skillnaden på bilderna är oxå ganska total.
Men min lilla ixus har fördelar som inte D60n har.
En systemkamera känns lite för mycket att släpa med på jakten.

Bilderna är sådär. konstiga vinklar, ofta ifrån "ovan" och dålig skärpa.
Jag vet.
Men det viktiga är ändå med. Det viktiga för mig.


Coda gör sig redo innan släpp



Frihet är fantastiskt


Lite skit har väl ingen dött av?

Lämna ett avtryck
Postat av: Junitjej

En sådan fin hund!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback