Den stora vilarkvällen

Hastigt och lustigt fick jag en kväll fylld av vila.
Det enda som står på mitt schema är tvätt och det
är ju inte vidare avancerat.

Ska sätta mig med en bok en stund och sen packa en kartong eller två.
På senare tid har jag insett att man faktiskt får lite flyttpackarskills trots allt.
Vid mina senare flyttar har jag hävdat bestämt att an aldrig nånsin kommer
lyckas samla på sig något sånt, man är lika dålig varje gång.
Det är faktist inte riktigt så.


Ett snett fönster

Lämna ett avtryck
Postat av: emma

Men härligt =)



Jadu om jag inte räknar fel så blir hon 10 månader nu den 13:e så har vi lite tur och skicklighet nu när vi åker på jaktträning i helgen, så kanske det blir lite riktig jakt till hösten med henne :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback