Nacke säljes!

Jag säljer nu min nacke.
24 år gammal och har fungerat fantastiskt hjälpsamt i alla år.
Säljes då den, sedan ett år tillbaka, inte längre vill samarbeta.
Den har samlat rost, gnäller, har nedsatt rörelseförmåga
och är i ett stort behov av service.
Ja, den kanske helt enkelt passar som reservdels nacke?

Intresserad?

Nej, det var väl det jag trodde


Lämna ett avtryck
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

inte kul med krånglande nacke :/ min har varit pajj i flera år nu. känns som en fin kombo när jag nu börjat få foglossning och svinont i ryggen också som gravid! känner mig smidig som ett kylskåp och i lika god vigör som en 90-åring ;)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback