Missad Triss

Hade faktiskt tänkt slänga upp en fototriss idag.
Men nu är kl halv nio och jag har inga bra bilder.

I eftermiddag har vi klätt svärmors Julgran och
myst i soffan med lussebullar och adventsljus
medan tvättmaskinen gick för fulla segel.
Skönt att ha en svärmor med tvättmaskin för 30 grader ;-)

Istället för trissen slänger jag upp Julgranen.
Det om något borde väl ta in lite julstämning.
Eller?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Hej Sofie!

Längesedan jag hört av dig! Du verkar då vara en fen på detta med att fota! Vilka fina fotografier du lagt in här!

Postat av: E M M A - foto&mer.

Hej,

jag är finalist i en tävling&i stort behov med reflexskärmen som lottas ut!

Jag vet, megatråkigt att rösta på en främling, men det skulle göra mig så oerhört superglad!

Kika i alla fall in och lägg en röst på bidrag NR 2! http://myphoto.blogg.se/2009/december/finalisterna-ar-nu-har.html

Kram

2009-12-20 @ 21:14:58
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Du, feer å ont öra lät inte bra :-/ In med en vitlökklyfta å hem och hopp i säng så du är i form när tomten kommer!!!

Själv kom jag just hem några slantar fattigare men med både julrosor och alla julklappar inhandlade :-) Nu ska jag sooooofta fram tills Herr Tomte behagar dyka upp. Kram å krya på dig!

2009-12-21 @ 14:46:26
URL: http://lurans.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback