Strålande

Solet strålar. Minusgrader.

Efter att ha mockat, sopat, packat hö och avnjutit(!!) en
kopp rykande varmt kaffe och sedan stoppat i mig
lite ägg här hemma känner jag mig smått redo för
denna söndag! Åh söndag, ge mig nånting spännande!

Ska strax hänga kameran på axeln och bege mig ut i skogen,
tillsammans med resten av mitt två och fyrbenta liv.

Veckans fototriss är idag glitter och med tanke på
hur mycket minusgraderna glittrar idag så kommer det
nog up en triss lite senare!

ha en fantastisk söndag alla. det är ni värda : )

Lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Jösses vad uppåt du var då. Själv upplever jag en av årets värsta bakfyllor, Nu ska jag se om jag får i mig en potatis


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback