Winter Wonderland

Ute är det vitt och kyligt.
Fantastisk nog fick vi snö till jul.
I love it!

Jag har vevat ihop tre olika sorters julgodis
ikväll samtidigt som jag, gång på gång, gått igenom
vad som ska med till Dorotea i morgon.

Efter jobbet delar vi ut några paket och önskar God Jul
till J's familjer och sedan styrs kosan "norrut" mot mitt
kära Lappland.

Ha en FANTASTISK jul alla!

Sofi & Coda

Lämna ett avtryck
Postat av: susanne lindén

Tack för hälsningen hos mig!



Jättefint Julkort på dina hundar som du lyckats få att "posera" så fint. Har själv en hund som inte är lätt att fota eftersom han har svårt för att sitta still....är väl inte tillräckligt lydig?!



Önskar dig en fortsatt trevlig Jul!

Postat av: Flingas mamma

ser att du ha 55-200 objektiv, jag funderar på de eller 70-300, hur tycker du det är? hur nära kan man komma om man te x vill fota djur på zoo, som är en bit bort? har även höra att det är lita mörkt?

2009-12-28 @ 14:01:45
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 14:31:18
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback